Telefonische bereikbaarheid

In verband met de coronacrisis zijn wij momenteel telefonisch minder goed bereikbaar.

Nieuwe module: Grip op coronastress

Vandaag hebben wij de Mirro Coronamodule op ons platform vrijgegeven. Het doel van deze module is om mensen op verschillende gebieden te ondersteunen tijdens de coronacrisis.

Update Zorg Messenger

Vanwege het coronavirus krijgen wij erg veel aanvragen voor het gebruik van KPN Zorg Messenger via ons platform. Met Zorg Messenger kun je veilig beeldbellen, chatten en bestanden uitwisselen met cliënten, collega’s en andere hulpverleners.
Nieuwe content op e-health platform van Embloom

Nieuwe vragenlijsten: NEO-PI-3 en de XOET-scan

Er zijn twee nieuwe vragenlijsten vrijgegeven binnen het Embloom Platform. Het betreft de NEO-PI-3 en de XOET-scan (onderdeel 'behoefte van sporters'). 
Nieuwe content op e-health platform van Embloom

Nieuwe vragenlijsten

De onlangs vrijgegeven vragenlijst BYI-2-NL bestaat uit meerdere onderdelen. Deze kunnen vanaf nu ook los ingezet worden.
Nieuwe content op e-health platform van Embloom

Nieuwe vragenlijsten: BYI-2-NL en PCL-5

Onlangs zijn er weer twee nieuwe vragenlijsten vrijgegeven binnen het Embloom Platform: BYI-2-NL en PCL-5.

Klanttevredenheidsonderzoek 2019

Net als voorgaande jaren hebben wij in december ons jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd.

2020 here we come!

Een nieuwe naam, nieuwe functionaliteiten, nieuwe content en een eerste e-health symposium. We hebben niet stilgezeten in 2019. Ook in 2020 staan weer veel nieuwe ontwikkelingen op de agenda.

Het platform gaat over naar Embloom huisstijl

Zoals eerder gecommuniceerd, voeren wij onze overgang van TelePsy naar Embloom geleidelijk door. Vanaf 15 december zal het platform met het logo en de kleuren van Embloom worden weergegeven.