Hoe kunnen we je helpen?

Zoek hier het onderwerp van je vraag

Veelgestelde vragen / Technische of functionele vragen / Ik heb twee-staps-authenticatie per e-mail ingesteld, maar ik ontvang geen e-mail.

Twee-staps-authenticatie

Ik heb twee-staps-authenticatie per e-mail ingesteld, maar ik ontvang geen e-mail.

Wanneer je de e-mail met de verificatiecode niet in je inbox ziet verschijnen, kan deze in de ongewenste e-mail terecht zijn gekomen. Kijk daarom ook in je spam.

Lees ook: