Hoe kunnen we je helpen?
Zoek hier het onderwerp van je vraag
Support / Verkoop gerelateerde en overige vragen
Hieronder vind je antwoorden op vragen over de abonnementen, tarieven, juridische en/of andere gebruikersvoorwaarden.
Kan ik Embloom vrijblijvend uitproberen?
Jazeker, wij bieden een gratis proefaccount aan voor zowel ggz en huisartsenzorg als medisch specialistische en paramedische zorg. Tijdens de proefperiode van twee weken kun je alle content binnen het platform bekijken en de functionaliteiten uitproberen. Via dit formulier kun je een gratis proefaccount aanvragen.
Kan ik vrijblijvend een offerte opvragen?
Jazeker, wij maken graag een vrijblijvende offerte voor je op.
Kan ik ook een losse vragenlijst van jullie kopen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Embloom is een online platform dat wordt ingezet door zorgverleners. Wij werken met abonnementen, waardoor het niet mogelijk is om een losse vragenlijst te kopen. Voor het gebruik van een losse vragenlijst verwijzen we je graag naar de uitgever van de vragenlijst.
Wanneer betaal ik precies licentiekosten voor een vragenlijst of e-health opdracht?
Voor sommige vragenlijsten of e-health opdrachten worden licentiekosten gerekend. Meestal zijn dit licentiekosten die door de uitgever worden vastgesteld en die wij afdragen aan deze derde partijen. De licentiekosten zijn te vinden in ons content overzicht. Deze licentiekosten komen bovenop de vaste kosten voor een abonnement en de eventuele applicatiekosten per afgeronde test/e-health opdracht.
Welke abonnementstypen zijn er en welke kosten zijn hieraan verbonden?
Geestelijke Gezondheidszorg
Op onze website vind je de verschillende abonnementstypen met de bijbehorende kosten voor de Geestelijke Gezondheidszorg. Bij vragenlijsten kunnen licentiekosten van toepassing zijn. Deze licentiekosten zijn altijd exclusief en worden bepaald door de testuitgever.
Huisartsenzorg
Op onze website vind je de verschillende abonnementstypen met de bijbehorende kosten voor de Huisartsenzorg. Bij vragenlijsten kunnen licentiekosten van toepassing zijn. Deze licentiekosten zijn altijd exclusief en worden bepaald door de testuitgever.
Medisch Specialistische en Paramedische zorg
Op onze website vind je de verschillende abonnementstypen met de bijbehorende kosten voor de Medisch Specialistische en Paramedische zorg.
Welk abonnement moet ik kiezen? (ggz en huisartsenzorg)
Welk abonnement het beste bij jouw organisatie past hangt af van het verbruik. Met elk van de abonnementen heb je toegang tot vragenlijsten, educatie, oefeningen, dagboeken en modules. Je hebt dus niet meer of minder inhoud ter beschikking bij de keuze van een abonnement. De mate van het verbruik bepaalt welk abonnement het meest geschikt is.
Met welke kosten moet ik rekening houden?
Er kan sprake zijn van vaste kosten, variabele kosten en eenmalige kosten. Vaste kosten zijn bijvoorbeeld de maandelijkse abonnementskosten, koppelingskosten of kosten voor beeldbellen. Vaste kosten worden berekend op basis van het aantal hulpverleners binnen de organisatie. De variabele kosten zijn afhankelijk van de mate van het verbruik. Per afgenomen vragenlijst of e-health opdracht worden, afhankelijk van het abonnement, afnamekosten gerekend. Als er voor een bepaalde vragenlijst of opdracht licentiekosten gelden, dan worden deze aanvullend in rekening gebracht, ongeacht de keuze van het abonnement. Eenmalige kosten zijn bijvoorbeeld kosten voor maatwerk, zoals de inbouw van een eigen vragenlijst of applicatiethema.
Basic
Bij een Basic abonnement zijn de vaste maandelijkse kosten laag, maar betaal je extra voor iedere vragenlijst of e-health opdracht. Een Basic abonnement is geschikt als je verwacht weinig vragenlijsten en e-health opdrachten te gebruiken.
Premium
Het Premium abonnement is bedoeld voor de grootgebruikers. Gebruik je veel vragenlijsten en ook veel e-health opdrachten, dan is een Premium abonnement het meest geschikt. Het verschil tussen een Basic en Premium abonnement bedraagt € 29,- (€ 13,50 resp. € 42,50) en de losse afnameprijs bedraagt € 1,85. Het omslagpunt ligt dus op 16 vragenlijsten en/of e-health opdrachten per hulpverlener per maand. Binnen het Premium abonnement is beeldbellen gratis. Bij een Basic abonnement betaal je hiervoor € 4,50. Maak je gebruik van beeldbellen, dan ligt het omslagpunt zelfs op iets meer dan 13 vragenlijsten en/of e-health opdrachten.
Belangrijk om te weten
Je kunt alleen kiezen voor een Premium abonnement als alle hulpverleners binnen de organisatie of organisatorische eenheid een gebruikersaccount hebben of als gebruiker worden geregistreerd. Als slechts een deel van de hulpverleners gebruik maakt van Embloom, dan is een Basic abonnement de beste optie.
Op basis van het aantal hulpverleners kan korting worden verleend op de maandelijkse vaste abonnementskosten. Werk je binnen een grotere praktijk of instelling, dan kan het zijn dat bovenstaande berekeningen anders uitvallen. Vraag gerust een offerte aan om te zien welke kosten daadwerkelijk voor jouw organisatie van toepassing zijn. Je kunt overigens altijd met een Basic abonnement beginnen en later upgraden naar Premium.
Kom ik in aanmerking voor korting?
De getoonde tarieven op deze website zijn indicatief. Standaard hanteren wij een staffelkorting op basis van het aantal hulpverleners. Vraag gerust een vrijblijvende offerte aan voor geestelijke gezondheidszorg, huisartsenzorg of (para)medische zorg.
Met de VSPN en NVGzP hebben wij collectieve kortingsafspraken gemaakt. Als je lid bent van één van deze verenigingen, dan kun je dat aangeven bij het aanvragen van de offerte.
Hoe is de veiligheid van het platform gewaarborgd?
Het Embloom Platform is altijd en overal bereikbaar via een beveiligde internetomgeving. Informatie wordt volledig versleuteld uitgewisseld tussen hulpverleners en cliënten. Wij zijn gebonden aan en handelen conform geldende privacywetgeving. Embloom is ISO 27001 en NEN 7510 gecertificeerd. Daarnaast beschikken we over een CE markering.
Welke beveiligingsmaatregelen neemt Embloom?
Naast de CE markering, ISO 27001 en NEN 7510 certificering nemen we ook andere beveiligingsmaatregelen, zoals:
Hoe gaat Embloom om met de persoonsgegevens van zorgverleners?
Als zorgverlener kun je een gebruikersaccount openen. Bij het openen van dit account worden jouw gegevens (naam, adres, e-mailadres, telefoonnummer, beroep en bedrijfsgegevens), alsmede jouw gebruikersgegevens (gebruikersnaam en wachtwoord) verwerkt. Hierdoor kunnen wij je als klant identificeren en heb je de mogelijkheid jouw gebruikersaccount en gegevens te beheren. De gegevens worden verwerkt op basis van de met jou gesloten overeenkomst.
In de verwerkersovereenkomst is uitgewerkt op welke wijze met de door jou of onder jouw toezicht verwerkte gegevens wordt omgegaan. In alle gevallen blijf je verwerkingsverantwoordelijke. Wij zijn aan te merken als verwerker en volgen jouw instructies op, met inachtneming van hetgeen is bepaald in de verwerkersovereenkomst.
Hoe gaat Embloom om met de persoonsgegevens van patiënten?
Patiënten kunnen een gebruikersaccount hebben. Dit account is altijd aangemaakt door de zorgverlener. De persoonsgegevens in het patiëntaccount worden binnen Embloom verwerkt op basis van de behandelovereenkomst tussen de patiënt en de zorgverlener. Wij verwerken gegevens uitsluitend in opdracht van de zorgverlener, omdat deze volgens de wet de verwerkingsverantwoordelijke is. Om deze verwerking mogelijk te maken sluit de zorgverlener een verwerkersovereenkomst met ons. Hierin staat opgenomen hoe met deze gegevens moet worden omgegaan. Zo kunnen wij de patiëntgegevens niet inzien of bewerken zonder toestemming van de zorgverlener en hebben wij een geheimhoudingsplicht. Wij verwerken en bewaren persoonsgegevens van patiënten niet langer dan tot het einde van de verwerkersovereenkomst tussen de zorgverlener en Embloom. Bij beëindiging van deze overeenkomst zullen patiëntgegevens dan ook verwijderd worden uit ons systeem.
Wat gebeurt er met mijn (patiënt)gegevens als ik mijn abonnement bij Embloom opzeg?
Wanneer je jouw abonnement opzegt, is het voor ons niet meer nodig om alle persoonsgegevens, zoals patiëntgegevens, op te slaan. Deze persoonsgegevens worden dan ook door ons verwijderd, tenzij er sprake is van een wettelijke bewaarplicht. Als je jouw gegevens wilt bewaren dan kun je alle gegevens exporteren vanuit het platform en (lokaal) opslaan. Deze mogelijkheid vind je na het inloggen onder het menu item ‘Rapportages’. Maak een export van ‘Dossiers van jouw organisatie met klaargezette items en resultaten’.
Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier. Wij zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.