Hoe kunnen we je helpen?
Zoek hier het onderwerp van je vraag
Support / Verkoop gerelateerde vragen en overige vragen / Kan ik mijn abonnement wijzigen naar Premium?
Verkoop gerelateerde vragen en overige vragen
Wij kunnen jouw abonnement met ingang van de eerstvolgende maand upgraden naar een Premium abonnement. Echter willen wij je erop attenderen dat eventuele korting op het Basic abonnement bij een upgrade naar een Premium abonnement komt te vervallen. We attenderen je er tevens op, dat ook bij een Premium abonnement eventueel aanvullende licentiekosten van de content niet zijn inbegrepen.
Het verschil tussen een Premium en Basic abonnement zit hem in de applicatiekosten. Deze zijn € 2,00 per ingevulde vragenlijst en/of klaargezet e-health item. Bij een Basic abonnement betaal je deze kosten wel en bij een Premium abonnement zitten deze kosten verdisconteerd in het maandbedrag. Het omslagpunt ligt op 15 vragenlijsten en/of e-health opdrachten per hulpverlener per maand. Is het verbruik hoger, dan is het gunstiger om voor een Premium abonnement te kiezen. Binnen het Premium abonnement is Embloom Meet Extra gratis. Met Embloom Meet Extra kun je naast 1 op 1 gesprekken ook groepsgesprekken voeren en je beeldscherm delen met anderen. Bij een Basic abonnement betaal je hiervoor € 5,00.