Hoe kunnen we je helpen?
Zoek hier het onderwerp van je vraag
Support / Verkoop gerelateerde vragen en overige vragen / Wat is de procedure wanneer ik mijn abonnement wil opzeggen?
Verkoop gerelateerde vragen en overige vragen
Je kunt de overeenkomst schriftelijk opzeggen aan het eind van de contractstermijn, met inachtneming van een opzegtermijn van één maand. Je doet dit door een e-mail te sturen naar info@embloom.nl vanuit het e-mailadres dat ook gebruikt wordt voor jouw Embloom-account.
Wij zijn op grond van de privacywetgeving verplicht om jouw account, inclusief alle cliëntgegevens, na het beëindigen van de overeenkomst definitief te verwijderen. Je dient daarom uiterlijk vóór de einddatum alle gegevens te exporteren en (lokaal) op te slaan.
Deze exportmogelijkheid vind je na het inloggen onder het menu-item ‘Rapportages’. Kies voor de optie ‘Dossiers van jouw organisatie met klaargezette items en resultaten’.