Het nieuwe Cognitieprogramma

/
door

Het nieuwe Cognitieprogramma is nu beschikbaar binnen ons platform. Het doel is om de cliënt te leren omgaan met niet-helpende gedachten.

Al tijdens je studie kennismaken met e-health

/
door

Claudia Denis en Marjan van der Heijden, beiden docent Toegepaste Psychologie bij Fontys Hogeschool, over het gebruik van het Embloom platform tijdens de opleiding.

Nieuwe vragenlijsten: ITQ en MAIA-2

/
door

We hebben twee nieuwe vragenlijsten vrijgegeven binnen ons platform: de International Trauma Questionnaire (ITQ) en Multidimensional Assessment of Interoceptive Awareness-2 (MAIA-2).

E-mental health in de huisartsenpraktijk

/
door

Joyce Schiffers (manager ggz) en Tamara Grond (verpleegkundig specialist ggz) over de inzet van e-mental health binnen zorggroep HOZL.

Nieuwe vragenlijsten: Young DIVA-5 (NL en EN), DIVA-5-ID (EN) en ITV

/
door

Onlangs zijn vier nieuwe vragenlijsten vrijgegeven binnen ons platform: de Nederlandstalige en Engelstalige versie van de Young DIVA-5, de Engelstalige versie van de DIVA-5-ID en de ITV.

Klanttevredenheidsonderzoek 2022

/
door

In december hebben wij ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd, waarmee hulpverleners de kwaliteit van onze dienstverlening kunnen beoordelen. Bekijk hier de belangrijkste resultaten.

IZA legt focus op e-health: hybride zorg wordt de nieuwe standaard

/
door

E-health heeft een prominente plek gekregen in het Integraal Zorgakkoord (IZA). De focus ligt de komende jaren meer dan ooit op het verlenen van passende zorg.

E-health vormt ideale aanvulling op fysieke behandelingen – Interview Gerrie Ham

/
door

Gerrie Ham is werkzaam als GZ-psycholoog, cognitief gedragstherapeut, supervisor VGCt, EMDR-practitioner en junior schematherapeut. Wij vroegen Gerrie naar haar ervaringen met blended care.

Nieuwe SP-2-NL vragenlijsten

/
door

Er zijn vijf versies van de SP-2-NL vragenlijst vrijgegeven binnen ons platform. Het betreft de SP-2-NL Baby, SP-2-NL Kind, SP-2-NL Kort, SP-2-NL Peuter en de SP-2-NL School.