Telefonische bereikbaarheid

In verband met de coronacrisis zijn wij momenteel telefonisch minder goed bereikbaar.

Update Zorg Messenger

Vanwege het coronavirus krijgen wij erg veel aanvragen voor het gebruik van KPN Zorg Messenger via ons platform. Met Zorg Messenger kun je veilig beeldbellen, chatten en bestanden uitwisselen met cliënten, collega’s en andere hulpverleners.

Blog | De inzet van uitkomstinformatie bij Samen Beslissen

Bij Samen Beslissen nemen de zorgverlener en patiënt gezamenlijk de beslissing voor de best passende behandeling. De inzet van uitkomstinformatie kan dit proces ondersteunen.

Klanttevredenheidsonderzoek 2019

Net als voorgaande jaren hebben wij in december ons jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd.

2020 here we come!

Een nieuwe naam, nieuwe functionaliteiten, nieuwe content en een eerste e-health symposium. We hebben niet stilgezeten in 2019. Ook in 2020 staan weer veel nieuwe ontwikkelingen op de agenda.

Het platform gaat over naar Embloom huisstijl

Zoals eerder gecommuniceerd, voeren wij onze overgang van TelePsy naar Embloom geleidelijk door. Vanaf 15 december zal het platform met het logo en de kleuren van Embloom worden weergegeven.

Blog | eHealth-monitor 2019: Samenwerken aan verdere inbedding van e-health in de zorg

Nictiz en het Nivel publiceerden op 1 november de eHealth-monitor 2019. In deze blog zet ik een aantal interessante conclusies en resultaten op een rijtje.

Blog | Nieuwe Europese regelgeving voor medische hulpmiddelen

Vanaf 26 mei 2020 gelden er in Europa nieuwe regels voor medische hulpmiddelen. De nieuwe regelgeving bevat onderdelen die belangrijk zijn voor iedereen.

Blog | Het verhaal achter Embloom

Sinds vorige maand heten wij Embloom. Maar hoe is deze naamswijziging tot stand gekomen?